marianne-in-de-usa.reismee.nl

On my way to the USA

Lieve allemaal,

Ja, daar ben ik weer! Mijn koffertje staat weer gepakt! Morgen vlieg ik naar New York. Vandaar ga ik een rondreis maken langs een aantal steden aan de oostkust. Vervolgens ga ik de Niagara watervallen bezoeken om uiteindelijk weer terug te keren in New York.

Ik kreeg vanmiddag de schrik van mijn leven toen ik een mailtje kreeg dat mijn vlucht was geannuleerd. Ik zou om 14.30 uur rechtstreeks naar New York vliegen, maar dat ging dus niet door dus :-(

Ik zou z.s.m. bericht krijgen krijgen met welke vlucht ik dan zou kunnen gaan. Inderdaad kreeg ik na een uurtje een mailtje waarin stond dat ik via Londen moest vliegen. Ik zou dan uiteindelijk midden in de nacht in NY aankomen en dan moet ik nog naar het hotel zien te komen. Ik vond dat niet echt een leuk vooruitzicht! Toevallig belde Suzanne, mijn lieve nicht, om me een goede reis te wensen. Ik vertelde het verhaal aan haar en ze zei dat ik dat niet moest accepteren, omdat ik een rechtstreekse vlucht had geboekt. Ik heb toen de KLM gebeld en gelukkig konden ze het wijzigen. Ik vlieg nu om 10.00 uur en ik kom 12.10 plaatselijke tijd aan. Dat is natuurlijk veel beter. Het enige is dat ik nu in de ijle vroegte op moet, want ik moet de trein van 06.18 uur uit Den Bosch hebben. Mijnvriendin Ans, waar ik nu verblijf is evengoed zo lief om mij even naar het station te brengen.

Ik verheug me erg op de reis. Vooral New York en de Niagara Falls staan al heel lang op mijn verlanglijstje!

Ik ga weer proberen om jullie via mijn verhalen mee te laten genieten van mijn belevenissen in de States.

Heel graag tot mails!

Groetjes van Travellady Marianne

Reacties

Reacties

Suus

Een reis die ooit gepland stond en dan nu toch gaat gebeuren. Graag lees ik weer alle mooi ervaringen. Fijne reis?

Huismus

Het is bijna niet te geloven .... jij beleeft al avonturen vóórdat je vakantie begint . Een waarschuwing voor mij als " jougraagvolgendlezertje ",dat deze reis weer een spectakel gaat worden. Ik houd de adem in ..............

Irca

Hoi Marianne,
Ik wens je een hele fijne reis. Je had het wel verteld maar wij hebben het heel druk gehad
dus vergeten je even te bellen. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen.

Carla

Goeie vlucht en een fantastische reis.

We gaan het weer mee beleven door je mooiie reisverslagen

Monique

Ha Mop
Het avontuur gaat weer beginnen. Ik ben benieuwd wat de verhalen worden. Gelukkig kan ik alles in oktober ook nog eens life horen.
Alle zintuigen open en genieten maar!!!

Christine

Succes met je reis!

Ina

Hoi Marianne
We zijn benieuwd welke ervaringen je met deze reis beleeft. Veel plezier in New York.
Volgens Robbert, Chris en de kinderen een belevenis.
Liefs van mij.

Annelies

Hoi Mar, Een fijne tijd daar in the USA!!!! Mooi dat je de Niagara Falls gaat zien straks. Alvast veel plezier en tot horens.

Ria

Het is alweer zo ver.

Goede reis en in goede gezondheid weer terug.

Gezellig weer” meereizen” ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!